kde sehnat program "tie"

Středa Srpen 8 20:10:51 CEST 2001

On Wed, 8 Aug 2001, Zdenek Pizl wrote:

> tady je, co s tim provadim (chci to vylistovat) :
> 	ns# dbmmanage ./VACATION.db view
>
> tady je chybova hlaska :
> Can't tie ./VACATION: No such file or directory at /usr/bin/dbmmanage line 202.

Nemuze najit neco jmenem ./VACATION. strace by reklo, co presne se pokousi
najit. Ja osobne bych tipoval, ze problem je v tom, ze nejdriv odstrani
extenzi (.db), ale vlastni driver ji uz neprida zpatky. Zrejme to
programoval nekdo se znacnym smyslem pro humor.

Nebude nahodou fungovat, kdyz se zada VACATION.db.db? Pokud ano, pak je
muj predchozi odhad spravny a muzete si za odmenu zkusit u nekoho
stezovat, ze by se to melo spravit.

Jinak vypsat obsah takoveho souboru lze i pres db_dump (pokud mozno s -d
nebo -p, jinak to bude v hexa), kdyz nebude vadit ta spousta smeti kolem.