stary CD-ROM na ISA

adamus rootshell na volny.cz
Čtvrtek Srpen 9 00:40:21 CEST 2001

drive sem zde resil problem se starym CDROMem, ted uz sem se trochu pohnul
a zasekl na urovni biosu/OS. mam ho pripojeny pres radic na ISA slotu na desce.
pri startu zablika, ale nevim jak dal. protoze nemam jiny cdrom, nemuzu instalovat drivery
(pokud bych je vubec sehnal, mozna na internetu - nevi nekdo kde?).
mohl by mi nekdo poradit jak tento kousek rozchodit pod linuxem a/nebo windows.
diky moc.
Adam Sadílek