Spickovy SQL server pro Linux

Čtvrtek Srpen 9 08:13:21 CEST 2001

> To mi potvrzujete uvadenymi patrametry Vaseho db serveru - 2x P100.

	'-) to jsem uvedl spise jako to, ze i na takovem stroji jsem schopen s
PostgreSQl pracovat (SAP DB bych si tam nedovolil nainstalovat) s
rozumnym vykonem - proto ta zminka o CPT, ktera bude radove nekde jinde
u PgSQL nez u SAPu... Myslim, ze na Vasem HW bude PostgreSQL jako doma a
s daleko lepsim vysledkem. Ano, PostgreSQL nepovazuji v soucasne verzi
za Enterprise reseni, ale uprimne receno, ktera databaze ci reseni je
Enterprise (nikoli dle marketingu) - ja vim pouze o par, ktere by to
snad snesly, ostatni to akorat tvrdi a ve vetsine pripadu to sice neni
poznat, ale znate ty narazove stavy mezi nebem a zemi...;-) pak se vseci
divi...a vysvetlujte jim to:-(

> Ten nas stavajici ma 2xXeon450/2MB cache, 2 GB RAM, 2x RAID5/1 po 6ks
> HDD (celkem 70GB) a nestaci. Novy bude mit 2 (4)x X700, 3GB RAM, RAID
> 110GB. To asi nepotrebuje dalsi komentar. Je to jako porovnavat kriznik s

	Skutecne nepotrebuje, jen by mne zajimalo jaky vypocetni vykon ta vase
databaze potrebuje... - zkuste se zamyslet nad tim, kde ma Intel
architektura uzka hrdla a zjistite, ze pridanim procesoru to nebude a ze
ty 3GB pameti jsou hezka vec, ale musime je mit cim naplnit v dobe, kdy
je to skutecne potreba (mluvim o latenci) - pak zjistite, proc non-Intel
architektury jsou pro Enterprise daleko vhodnejsi - BTW skutecne neznam
nikoho kdo do Enterprise nasazuje Intel reseni, jste prvni...

> motorovym clunem (pokud asociuji treba kanoe jako rel.db typu FoxPro ;-)

	Prominte, ale FoxPro neni rel.db, to je zmet souboru na disku s pevne
danou (dBASE format DBF) logikou uvnitr...:-)

> Uz je to jasny?

	Mne ano, nicmene se v nekterych pohledech asi budeme rozchazet... Ale
kdyz ma zakaznik prachu ze nevi co s nima, chapu, ze ho nezajimaji
alternativi reseni, ale oprasovani reseni do ktereho jednou investoval
(a stale rve) obrovsky balik penez... - ja v teto pozici nejsem a proto
si mohu dovolit srovnavat s odstupem... BTW jak se ten SAP vyrovna s
velikosti objektu v jednom radku tabulky? Ma skutecne neomezeny? Co
search pres tabulku apod s textem - regularni vyrazy apod.? To jsou
veci, ktere by IMHO meli byt soucasti Enterprise jiz davno, ale
praxe...'-)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno