Velmi pomale tftp bootovani

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Čtvrtek Srpen 9 09:20:05 CEST 2001

Etherboot, verzi ted nevim. Ale tim to asi nebude, protoze ted jsem
zkousel normalniho user-space tftp klienta (atftp) a chovalo se to
podobne: na serveru pres loopback jede v pohode. Na mou workstation (s
kartou DS21143) taky, ale na jiny server se stejnou kartou se to taha
pomalu. Vubec netusim, na cem by to mohlo zaviset :-(

> To znam jednou se mi presne tohle stalo. Resenim bylo
> vykopnout switch. Neptejte se me proc, ale tohle bylo
> reseni.

Hmm, to bych mohl zkusit na vnitrni siti toho clusteru. Uvidim, jestli
se tu nevali nejaky HUB. Problem je, ze ti klienti spolu docela mohutne
komunikuji a HUB bu je mohl znacne zdrzovat.

> Ale je to uz delsi dobu, dneska uz mozna budou kody v boot
> rom lepsi. Jeste me napada nemas hodne kratke kabely mezi
> temi disklessy a  switchem?

No to mam. Asi tak metrovy. Proc? Na tom by to mohlo zaviset?

Michal Ludvig