Samba a otevrené soubory odpadlého uzivatele

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Srpen 9 08:51:57 CEST 2001

| Odesílatel: Michal Vymazal <gandalf na mbox.vol.cz>

| Kazdopadne bych zkusil upgrade na vyssi verzi Samby. Mam ten dojem, ze u
| 2.0.7 nebylo vse OK.
| MichalV

Diky moc, vyzkousim

Vedel jsem, ze to musi byt nekde v sambe, jen jsem netusil, co presne mam
hledat.

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04