Samba a DOS na TCP-IP - SOLVED

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Srpen 9 10:04:47 CEST 2001

| Odesílatel: Miroslav Pragl <miroslav.pragl na omega-optix.cz>
|
| lanman neni zly (IMHO je lepsi nez msclient), ale vesel se vam na jednu
| bootovaci disketu? ja mel problemy i s msclientem (hlaseni do domeny,
| TCP/IP)

S prihlasenim do domeny problemy jsou - proste se porad chce prihlasit
ikdyz to neni potreba, mam pocit, ze jsem to psal (z jistych duvodu neni
zadna domena na serveru, vse tedy pres lmhosts/hosts), ale to nic nemeni v
tom, ze vam to pozadovany sitovy prostredek bez problemu namapuje (tisk
jsem nezkousel). Jen jsem nezkousel, jestli jede i bez sifrovanych hesel.

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04