DMA podpora na IDE disku

Vladimir Jirasek vladimir.jirasek na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 9 10:02:35 CEST 2001

Dobry den,

mam system RedHat 7.1CZ, kernel 2.4.7-ac5, ide disky Wester digital a desku
Soltek 75DRV. Zatouzil jsem si zakoupit dalsi IDE radic pro CDROM a vypalovacku.
Koupil jsem KOUWEL s cipem myslim CMD6xx.
No a pote co jsem na nej zkusebne pripojil IDE disky a otestoval si rychlost
(jenom 14MB/s oproti 29MB/s) jsem to zase rychle zapojil zpatky. No a najednou
mi nejde nastavit UDMA podpora prikazem:
hdparm -d1 /dev/hda ani na /dev/hdc.
Pise to:
HDIO_DMA_SET failed: Operation not permited.
Tak nevim, poradi nekdo? Potrebujete vice informaci?

Diky moc za radu, protoze ted jedu na 2,5MB/s a to je opravdu malo.

Vladimir Jirasek