HP B2000 & Linux

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Srpen 9 14:58:30 CEST 2001

Mám na stole HP Parisc Model 712/80 a fungovala mi jak sériová konzole
(která dříve byla jediná možná), tak STI konzole (která vypadá úplně
báječně, neboť nastaví fonty prakticky shodné s VGA :).

Při pokusu s Modelem 715/33 jsem s grafickou konzolí neuspěl, na
sériovou jsem zrovna neměl po ruce sériový kabel.

Slávek.