Vmware a WIN2000

Čtvrtek Srpen 9 19:52:05 CEST 2001

On Thu, 9 Aug 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Proc by mel VMWare ukousnout 128MB, kdyz pro Win2k vyhradite 64MB?
> Chybu bych hledal ve vasem nastaveni, vzhledem k tomu, ze jsem podobnou
> konfiguraci provozoval vim, ze VMWare sam o sobe nejde pres 10MB (=>
> neco kolem 75MB bych bral, 128MB ne)

Kdyz se tak na to divam, tak mi tady jedna virtualni masina bere
48 mega za svou RAMku, 32 mega je /dev/mem, coz je podle velikosti
videoramka, a pak je tam nejake smeti kolem...tedy smeti, je toho asi 20
mega. :) Pak jsou je tam samozrejme jeste na kazdou vm nekolik dalsich
procesu, ale ty vetsinu sdileji s hlavnim.