Spickovy SQL server pro Linux

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Čtvrtek Srpen 9 11:46:50 CEST 2001

 T> To zarazeni k *opravdovym* mission critical SQL serverum jsem
 T> myslel
 T> vazne. Nebo si nekdo dokazete predstavit, ze velka firma postavi
 T> svuj
 T> business na necem jako je PostgreSQL nebo dokonce MySQL? Nic proti
 T> nim, jsou to sympaticke *male* SQL databaze treba pro web, ale na
 T> obchodni aplikace zdaleka nestaci...

Zalezi na tom, co vsechno porovnavate. Pokud budete srovnavat pouze
TECHNICKE parametry techto databazi myslim, ze PostgreSQL je
srovnatelna. Pokud do srovnani zaradite i vlastnosti jako je snadno
dostupny placeny support, pak se asi objevi rozdil. Rozdil je predevsim
v tom, ze u SAPu mate nekoho, po kom muzete kricet, kdyz to nepojede.
Ale nemyslim, ze by tato situace nastavala mene casteji nez u
PostgreSQL.

Petr

... Jeeeee ten slon ma krasne usi, ja mu je asi ulomim.