FW: Zahazovane pakety firewallem z lokalni site

Juraj Ziegler e na hq.sk
Čtvrtek Srpen 9 23:57:15 CEST 2001

On Thu, Aug 09, 2001 at 07:35:06PM +0200, Aleš Nový wrote:
> Firewall zahazuje i pakety, ktere jdou na port 80, 22, 110, 25. Tyto mam
> povolena na firewallu, ale prakticky mi to zahazuje jakoukoliv komunikaci z
> toho stroje s Win NT4.
> Bude nekde chyba na tom PC, ale blba NTcka mi ukazou je nastaveni site,
> ktere by melo chodit.
> Proto doufam, ze pricina by se dala odhalit v zahazovanych paketech.
> Nerozumim vsak vyznamu nekterych terminu, ktere v logu jsou.  Je nekde na
> Inetu popis techto terminu z log souboru?

> [...]

len - length - dlzka paketu v bytoch
tos - type of service - popisuje typ paketu, s akou prioritou ma byt
spracovany (ak to motam, opravte ma plz niekto :)
prec - to neviem ani ja teraz :(
TTL - time to live - cez kolko sietovych zariadeni moze este paket prejst
(kazde zariadenie TTL znizi; ak je TTL == 0, paket je zniceny)
ID  - identifikacne cislo paketu
PROTO - protokol prenasany v pakete

[e]