samba x Win9x - prihlasit jako

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Srpen 9 23:02:58 CEST 2001

On Thu, Aug 09, 2001 at 10:36:42AM +0000, Kratochvil Jan wrote:
> Nastavil jsem ve win individalni zabezpeceni.
> Vsechno funguje nadherne, seznamy uzivatelu se zobrazuji dle nastaveni.
> Ale schazi mi moznost prihlasit se k sdilenemu prostredku na siti aniz bych
> se musel prelogovat do win. Takove "prihlasit jako ... :.
> Nevite nekdo zda to Samba podporuje ?

Pokud se ptate na Sambu, tak ta to samozrejme podporuje (jak klientska tak
i serverova cast). Pokud se ptate na Windows, tak mam pocit, ze to funguje
jenom u Windows NT, kde se pri odmitnutem pristupu objevi dialog se vstupem
jmena a hesla ke sdilenemu prostredku.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467