Volkov

Pátek Srpen 10 01:22:04 CEST 2001

> VC se mezi lidma pohybuje v mnoha neoficialnich polofunkcnich buildech
> a po dlouhem laborovani jsem nasel pouze dve varianty, ktere jakz takz
> chodi. Nicmene je to prasacka napodobenina Nortona verze 3.0 nekdy z
> r. 1988 vznikla evidentne disassemblingem a upravou puvodniho kodu v
> asm. Neresi korektni praci v siti, neumi vic nez 512 polozek v
> adresari a disky vetsi nez 2GB. Ma spousty chyb (nektere totozne s

Pokud vim, Vsevolod Volkov to cele sam napsal v ASM, takze to ma mene, nez
64kB, je to uzasne rychly (i na PC XT) a je to *.com soubor (diky
velikosti to nenakazi vetsina viru) na rozdil od MC, ktery byl zejmena v
poslednich verzich _hodne_ nenazrany, pomaly a byl to *.exe.

Mezi lidmi koluji beta verze, oficialni "ostre" jsou v pohode.

Chtel bych byt nekdy alespon z casti tak dobrej, jako VV (v ASM a hlavne
jako programator, protoze zvladnout velky projekt v ASM chce ostrou
disciplinu, zejmena pokud ma mit vysledek 64kB).