CORBA, IPC a spol

Pátek Srpen 10 01:57:58 CEST 2001

On Wed, 8 Aug 2001, TomCat wrote:

> Pomerne hodne pouzivane je i RPC (Remote Procedure Call), hlavne
> ve windozech, ale i na u*xech [...]

Tech RPC je trochu vice. Za prve je to nekym uz zminovane Sun RPC, nekdy
tez nazyvane ONC RPC, nad kterym je postavena NFS a jehoz puvodni verze je
notoricky nebezpecna vec (jak to NFS, tak to RPC). Dalsi je DCE RPC, jehoz
Microsoftem asimilovana varianta se pouziva v MS Windows -- nad ni je pak
vystaven cely slavny DCOM. Ale existuji i jine druhy, treba protokol Rx,
nad kterym je postaveno AFS.

On Wed, 8 Aug 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Vynechal jsem .NET, ktery nebude rozhodne jen o MS Windows...

Fakt? :)