Zaheslovany disk stale pristupny + LILO

Marian Plic plic na dioss-elcom.cz
Pátek Srpen 10 08:16:37 CEST 2001

To sou kecy.Sam sem si to jednou zahesloval a neprisel sem na zpusob,jak z
toho vytahnout data na jinem PC.Partisnmy se tvari ze sou skryte a kdyz je
odkryjete,tak sou pod dosem stejne necitelne.Ale kdyz paranoia,tak paranoia
:-))
Si to zkuste,uvidite.a kdyz uz se nekdo o ty data tak bojite,tak si dejte
hadr do supliku a noste si ho sebou :-))

Marian Plic <plic na dioss-elcom.cz> wrote:
> nastavit profily a tak ruzne.No a kdyz nezadate heslo,tak vam nepomuze ani
> boot z diskty (ani PQmagic si s tim neumi poradit).

Ale prdlajs. Pokud ma nekdo fyzicky pristup k pocitaci, tak ho timhle
zpusobem maximalne trochu zdrzite a to mluvim o nekolika malo
minutach.
S pozdravem
Mila Kuchta