kompilace openssl - II

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pátek Srpen 10 08:44:32 CEST 2001

nechybi vam knihovna cryptlib nybrz soubor linux/errno.h nevim jak je to
u suse
ale pravdepodobne to bude balik kernel-headers nebo neco takove,
popripade
si nahodte zdrojaky kernelu, ktery jej obsahuje

			Dumber

 Dekuji p.Hornickovi za pomoc, mel pravdu opravdu mi chybel soubor
errno.h,ktery je v linux. jadru. Chtel bych se ale zeptat jeste na jednu
vec. Jak je to napr. s odinstalaci programu,ktere prelozim a nainstaluji
pomoci make install.Existuje neco jako "make uninstall" ?
Do ted jsem instaloval vetsinou pouze balicky rpm a tam jakykoliv
upgrade ci uninstall je bezproblemovej.

Roman Mosnicka