OT: NEvypnuti PC ATX

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Pátek Srpen 10 10:22:14 CEST 2001

On 10 Aug 2001, at 9:28, Jiri Licek wrote:

> DDV,
>
> omlouvam se za OT, vim, ze se to resilo 1000x, prolezl jsem archiv,
> ale nenasel jsem odpoved na mou otazku:
>
> Lze nakonfigurovat RH 6.x tak, aby po 'halt' NEVYPNUL ATXovy zdroj,
> ale nechal to na UPSce?

Nevim jestli to je to, co chcete, ale /etc/rc.d/init.d/halt
je skript, ktery se spousti pri haltnuti a na jeho konci se vola
vlastni halt, eventuelne s poweroff, staci upravit argumenty, se
kterymi je volan, je to tusim temer posledni radek souboru.

martin hassman