RE: Bezdratové propojení dvou PC

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pátek Srpen 10 10:56:57 CEST 2001

mel jsem pujcene toto: http://www.proxim.cz/produkty/symphony.html
je pravdou, ze jsem to s kamaradem zkousel na W9x, ale ma to na CD i
ovladace pro Linux a fungovalo to v zastavbe na primou viditelnost na
vzdalenost cca 400m bez problemu. Zkouseli jsme PCI verzi s antenou, ktera
je v krabici, vyhozenou z okna.

Michal Sobek