Tiskarna v MDK8

Juraj Ziegler e na hq.sk
Pátek Srpen 10 10:57:36 CEST 2001

On Fri, Aug 10, 2001 at 10:51:44AM +0200, Marek Ol?avský wrote:
> [...]
> LQ-100) k tisku.
>     Pokud ji (pres harddrake v Gnome) nakonfiguruji, tak ani nevitisknu
> zkusebni stranku, proste se mi to tvari, ze tiskne, ale ve skutecnosti nic
> neleze. Tusim, ze jsem ji nastavoval pres LPD (nevim, jestli by nebylo
> vhodnejsi pouzivat CUPS) a zkousel jsem oba zpusoby, jednako jako primo
> LQ100 a jednako, jako nejakou generickou Epson s podporou ECS-2 (nebo jak se
> to jmenuje). Je pripojena na LPT1. Pri instalaci Mandrake jsem ji jeste
> nemel a ted se ji snazim doinstalovat.
>     Poradte prosim, pokud nekdo vite, ktere mam zeditovat soubory a jak.

:( mozem sa len pridat. tlac cez CUPS mi fungovala dost podivne, na sirku sa
tlacilo iba do 2/3 strany a na dlzku sa niekedy jedna strana natiahla na dva
papiere. potom som to uz vzdal :). pamatam si ale, ze v starsich distribuciach
kde sa pouzivalo standardne LPD mi tlaciaren fungovala spravne. mozno to teda
pojde rozchodit cez lpd a magicfilters.

[e]