RE: Bezdratové propojení dvou PC

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Pátek Srpen 10 11:44:49 CEST 2001

Zdravim,

> :mel jsem pujcene toto: http://www.proxim.cz/produkty/symphony.html
> :je pravdou, ze jsem to s kamaradem zkousel na W9x, ale ma to na CD i
> :ovladace pro Linux a fungovalo to v zastavbe na primou viditelnost na
> :vzdalenost cca 400m bez problemu. Zkouseli jsme PCI verzi s antenou, ktera
> :je v krabici, vyhozenou z okna.
>
> Eventualne pouzit od proximu RangeLAN2 (ISA), myslim, ze je o neco
> levnejsi, ale neni tak dobra. Obe utahnou realne (+-) 0,5Mbit.

Presne obracene. Symphony je levna hracka pro domaci pouziti, naproti tomu
je RangeLan2 mnohem spolehlivejsi a rychlejsi i na vetsi vzdalenosti (12km).
Samozrejme je RL2 i drazsi.  Ovladac pro linux jsou na
ftp.komacke.com/pub/rl2isa-driver a jsou stejne pro Symphony i RangeLan2.

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin