Bezdratové propojení dvou PC

David Tok theo na fact4web.cz
Pátek Srpen 10 12:46:19 CEST 2001

On Fri, 10 Aug 2001 tief na server.hit.sk wrote:

:On Fri, 10 Aug 2001, Martin Patka wrote:
:
:hmm a ako je to pravne z montovanim ziskovych anten na mikrovlnne spoje ?
:
:> Zdravim,
:>
:> > Hmm... Zaujalo ma to, vedel by som to vyuzit (hlavne tych 12 km), ale na
:> > strankach www.proxim.com som videl maximalny dosah 300m. Takze, pokial je
:> > pravda, ze ma tych 12 km, mozte ma prosim naviest skade to mate?
:>
:> tech 300m je s dodavanymi antenkami (takove male, asi tak 1dB).
:>
:> Na vetsi vzdalenost uz jsou potreba externi anteny (jako u vsech ostatnich
:> bezdratu). Dosazitelna vzdalenost zalezi jen na odvaze, jak silnou antenu
:> nasadit  :-))  a s 24dB parabolama jde dosahnout (pry) 18km a docela bych
:> tomu veril. My mame vyzkousenych 12km s antenami 18dB....(teda s RangeLanem,
:> Symphony nam delalo ve meste potize i na vzdalenost cca 1,5km).
:>

My jsme ustrihli dodavanou antenku - pouzili konektor, pres redukci
navazali masivnejsi koax a antenu nechali na fantazii.

--

d.a.v.i.d.
Digital Artificial Violence and Infiltration Device