Bezdratové propojení dvou PC

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Pátek Srpen 10 12:49:35 CEST 2001

Dňa Pi 10. August 2001 12:42 ste napísali:
> Zdravim,
>
> Na vetsi vzdalenost uz jsou potreba externi anteny (jako u vsech ostatnich
> bezdratu). Dosazitelna vzdalenost zalezi jen na odvaze, jak silnou antenu
> nasadit  :-))  a s 24dB parabolama jde dosahnout (pry) 18km a docela bych
> tomu veril. My mame vyzkousenych 12km s antenami 18dB....(teda s
> RangeLanem, Symphony nam delalo ve meste potize i na vzdalenost cca 1,5km).

Potreboval by som to nasadit v horskej oblasti. Doteraz som vsak narazal na
obmedzenie, ze musela byt priama viditelnost. Taktiez je otazka, ci by to
nerusilo (signal) napr. horsku sluzbu... Mate s tym nejake skusenosti?

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice