Bezdratové propojení dvou PC

David Tok theo na fact4web.cz
Pátek Srpen 10 13:01:07 CEST 2001

On Fri, 10 Aug 2001, Erich Vinclav wrote:

:Dňa Pi 10. August 2001 12:42 ste napísali:
:> Zdravim,
:>
:> Na vetsi vzdalenost uz jsou potreba externi anteny (jako u vsech ostatnich
:> bezdratu). Dosazitelna vzdalenost zalezi jen na odvaze, jak silnou antenu
:> nasadit  :-))  a s 24dB parabolama jde dosahnout (pry) 18km a docela bych
:> tomu veril. My mame vyzkousenych 12km s antenami 18dB....(teda s
:> RangeLanem, Symphony nam delalo ve meste potize i na vzdalenost cca 1,5km).
:
:Potreboval by som to nasadit v horskej oblasti. Doteraz som vsak narazal na
:obmedzenie, ze musela byt priama viditelnost. Taktiez je otazka, ci by to
:nerusilo (signal) napr. horsku sluzbu... Mate s tym nejake skusenosti?

Co se HW tyce moc nevim, ale mikrovlny jedou na uplne jinem pasmu, jsou to
skakacky (dynamicky meni freq.)... nechci ketsat.

Prima viditelnost (vykon signalu) je u techto karet velkou vyhodou,
protoze mam zkusenosti, ze pri slabsim signalu vypadava synchronizace
karet.

--

d.a.v.i.d.
Digital Artificial Violence and Infiltration Device