2 zvukovky pod linuxem , USB scanner a printengine

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Pátek Srpen 10 15:23:06 CEST 2001

>  Dale je mi pak zahadou, jak pod linuxem installnout USB scanner ...
> konkretne mam HP 5370c ... jakmile necham nabehnout usbd, zacnou mi litat
> jakesy timeout.bulk errorry .... v tomhle mam vazne hokej ...

Taky mam s nim problem. Pry je to ve skutecnosti SCSI skener, kterej ma dva
prevodniky(skoro bych nazval enkapsulace) a to paralelni a USB. Pro oboji
neni v jadre podpora takze jadro je nutne opatchovat. Bud SCSI pres paralel,
nebo SCSI pres USB nebo oboji. Co se tyce sane, njekde jsem cetl ze to ve
skutecnosti neni skener od HP, ale od Avision. Takze v sane se musi pouzit
backend pro avision. Ten si ale hlida identifikacni retezec (hleda "AVISION")
takze skonci s hlaskou ze nenasel zadnej skener ( protoze tenhle skener vrati
"HP        "). Takze je nutne vzit si zdrojaky sane a zmenit v backendu
hlidani navratovyho retezce. Nekde na nejaky strance je to popsany, az ji
najdu hodim to sem.
 Celkove jsem to prakticky nemel moznost ozkouset jestli je to komplet
pravda, protoze ten skener neni muj a musel jsem ho vratit :-(

--
S pozdravem
                 Kebert Martin