2 zvukovky pod linuxem , USB scanner a printengine

Vojtech Janota janov9am na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pátek Srpen 10 23:12:14 CEST 2001

>  Dale je mi pak zahadou, jak pod linuxem installnout USB scanner ...
> konkretne mam HP 5370c ... jakmile necham nabehnout usbd, zacnou mi litat
> jakesy timeout.bulk errorry .... v tomhle mam vazne hokej ...

HP5370C myslim pod linxuem nebeha. existuje snad velmi velmi experimentalni
podpora, ale vetsine lidi to pry nefunguje. problem je, ze ten scanner
nevyrabi HP nybrz Avision, takze neni kompatibilni se sane-hp backendem.
Doporucuji pripojit pres paralelni port a pouzit vmware.

Vojtech Janota