ERRDOS - ERRnosuchshare-Zoufalec

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Srpen 11 20:21:29 CEST 2001

Lukas Trca <pipina na email.cz> writes:

> Vazeni,
> po nekolika hodinach marneho hledani v
> archivech tech nejznamejsich mailing
> listu,jsem se rozhodl resit muj problem
> formou dotazu na Vas vsechny znale.
> Muj problem se Sambou spociva v tomto.
>
> Po uspesne instalaci dle knihy Samba od
> O'Reillyho,po uspesnem spusteni SWATu,
> generaci souboru smb.conf,spusteni demonu
> smbd a nmbd mi i nadale jako vystup z
> "smbclient -U% -L localhost" leze hlaska:
>

> tree connect failed:ERRDOS-ERRnosuchshare
> (You specified an invalid share name).
>

> Prisaham,ze adrsar skutecne existuje.

> [...]

Mate bud blbe hesla, nebo se ten adresar jmenuje blbe - jmeno obsahuje
nepovolene znaky.

Krome toho ten prikaz asi nezadavate tak, jak jste jej poslal, ze?
Jinak by byl problem v tom, ze to ma byt nejak takle

smbclient -U dan -L localhost

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311