Routing

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Sobota Srpen 11 21:05:54 CEST 2001

----- Original Message -----
From: "Martin Patka" <smartin na semily.cz>
To: "Pavel Trefny" <linux na linux.cz>
Sent: Saturday, August 11, 2001 1:40 PM
Subject: Re: Routing

> takhle
>
> ne, do ethernetu to nejde. Musi to umet merit primo ten AP.

Pokud jsem situaci spravne pochopil (prvotni dotaz ke me nejak zatim nedorazil), pak
zalezi na tom jak je nastavena default gateway a zda rozesila (a klienti akceptuji)
ICMP redirecty. Ve vetsine pripadu paket projde skrze AP na gateway a zpet
(samozrejme uvazuju AP, ktery nevystupuje jako router ale jako bridge).

Dobre je pokud zakaznik nema moznost zasahovat do routovaci tabulky na stroji
pomoci nejz je pripojen k Internetu (dat mu tam linux s LRP napriklad).

D. Toman