bash a alias

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Neděle Srpen 12 01:10:33 CEST 2001

== 11/08/01 21:28  jaci na econet.cz ==

| nemyslete si, ze je kazdej uplnej kreten;)

To si vubec nemyslim, ale kdyz nejste schopen podivat se napr.
 do "man bash" ci neceho podobneho tak teda nic moc.

| ...ale az tak moc snad blbej nejsem:)))
| Jen jsem to  zjednoldusil az moc  a koukam ze jsou lidi kteri
| se na to nachytali :))
|
| takze priklad  cislo dve:
|
| alias test='echo "parametry jsou  .... a pustim treba ls"; ls'

ja jsem teda vubec nepochopil o co se tu snazite, co je na tomhle
nemozneho ?

| ..doufam ze ted uz je to zrejmy a ze jsem nezanesl dalsi
| zmatek (priklad pisu z hlavy, nesedim u linuxu -na N9110 me
| jeste nebezi:))
|
| Jak na to koukam, tak alias bude muset asi poustet pomocny
| shell script ve kterym bude echo $* a spusteni prikazu.
| Ted me napada ze to bude i lepsi:))

ehh, snad bude prece jen lepsi kdyz to napisete cesky, nejsem
jasnovidec

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>