Vyreseno: OFFTOPIC - MySQL:funkce pro vyhledavani v MySql bez diakritiky

Charlie76 charlie76 na atlas.cz
Pondělí Srpen 13 14:23:16 CEST 2001

> Od jiste verze mysql uz to dela defaultne - pokud mate spravne nastavane
> kodovani, tak to mysql nerozlisuje - zrovna nedavno sem tim byl docela
> prekvapen ... vy byste mohl byt prekvapen prijemne ;-)

Opravdu ... uplne mi to prijemne prekvapilo :))

Totiz na me verzi MySql na Winxx jsem nejprve zjistil, ze lze zadat retezec
bez diakritiky a
vypisou se i s diakritikou ... ale posleze jsem zjistil, ze to lze jen se
znaky s carkou ....

Tak jsem se pidil po reseni .....

No ale ted kdyz jste mi to napsal zkusil jsem to na placenem serveru a tam
to fachci jak rikate...

Diky moc :-))
Mira Kaas