multiprocesorova deska (Intel | AMD)

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pondělí Srpen 13 15:25:46 CEST 2001

>Zdravim,
>  chtel bych se zeptat kdo provozuje nejake multi procesorove desky pro
Linux,
>jake s nima ma zkusenosti, co ma za procesory Intel|AMD a jestli s nima ma
>nejake problemy, popripade co vsechno je na te desce integrovano. Je tu
potreba
>vymenit jednu multiprocesorovou desku za nejakou jinou ... Je v ni
zastrceno
>2x PIII, takze bych spise preferoval Intely ...

>                                                          --Robert V0jta

Mam na nekolika serverech Dual PIII systemy a nejsou zadne problemy. Desky
MSI a ABIT.
Procesory od Dual PIII 500 az po Dual PIII 800.
Hlave vyberte desku, ktera zvladne i procesory s vyssi frekvenci. Napriklad
vetsina stavajicich Dual desek pro Intel nezvladne ani 1GHz procesory a 2GB
pameti, coz by melo byt dnes absolutne bezne.
Vim zatim o asi dvou deskach, co toto zvladaji - jednu ma MSI a druhou
AOpen. Nerikam, ze to nemaji i jinde, ale na serveru je dobre drzet se
kvality.
Jediny problem co jsem zaznamenal bylo rozchozeni HW RAIDu od ABITu. Jinak
asi vse OK.
Pak sem nikde nenasel podporu pro takove vecicky jako je HW monitoring.

        Pavel Rauš

        www.cpan.cz
        www.pcsvet.cz