Mozna OT: zatez a ethernet

scipraha na applet.cz scipraha na applet.cz
Pondělí Srpen 13 16:18:23 CEST 2001

Dobry den,
zajimalo by me, jestli muze mit zatizeni CPU vliv na chod sitovek. Mam
pet pocitacu pripojenych do site, sitovky jsou 100Mb. Pokud je pripojim
na 10Mb hub, tak vse chodi bez problemu, pokud ale pouziju 100Mb switch,
tak zacnou vypadavat sitovky (poruznu, podle jak se ktere chce). Nekdy
temer ihned, nekdy po 5 minutach. Kabely jsem kontroloval, mely by byt
schopny provozu na tyhle rychlosti. Pak jsem predelaval adresy (protoze
to mimochodem bylo spatne naadresovany a naroutovany, i kdyz jsem
necekal, ze by to mohlo pomoc). No a ted me napadlo uz jen to, ze by to
nestihal pocitac, drivery nebo ja nevim co. Je to mozny?
V pocitacich jsou PII na 333MHz, sitovky jsou tam SMC (modul epic100,
presneji ted nevim), SuSE linux 5.3, kernel 2.0.35.
Podle TOPu je CPU vyuzito asi na 80%, avg load kolem 10 a to
permanentne, 24 hodin denne.
Diky za nazory
Michal Vojan