Mozilla 0.9.3 a tisk ramecku :(

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Srpen 13 16:46:42 CEST 2001

DD,

 mozna nepatrny problem, ale preci.

Mejme tabulku, jejiz vlastnosti jsou modelove nadefinovany takto :

(1)
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0//EN">

Techto tabulek mejme nekolik korektne vnorenych do sebe, vsechny
kolem sebe maji pri zobrazeni v browseru pekny dva pixely tlusty ramecek.

Az potud je vsechno OK. Pak tu krasu chci vytisknout, ano tusite spravne,
v Mozille 0.9.3, a tak krava mi proste nektere casti ramecku (prevazne horizontalni)
proste netiskne. Nevysledoval jsem zadnou logiku jeji vybiravosti, jen je pravda,
ze pokazde na stejne strance netiskne stejne veci.

OTAZKA :
Ptam se Vas, pani kolegove a pani kolegyne, je problem na mem
prijimaci, nebo to proste zatim mozilla neumi poradne ?

Pro poradek dodavam, ze se to zobrazuje dobre i v konqueroru
a to je nejaky fajnsmekr ...

					dik
						Z.P.