Vykon Linux routera/firewallu

Valter valter na atlas.cz
Pondělí Srpen 13 11:25:28 CEST 2001

> o tom, ze s PIII/450 MHz mozem ocakavat cca 50 000 paketov/s.
> Samozrejme, je to zavisle od toho, ako zlozite spracovanie
> chcem robit na prechadzajucich paketoch.

> - kolko mozeme od neho realne ocakavat ? Uvazujme o najlepsom
> HW, aky je k dispozicii (Pentium 4, PCI-X, pamate RDRAM).

IMHO bude lepsie (a lacnejsie) riesenie pouzit Dual-P3.
P4 ma vyznam pri operaciach optimalizovanych pre SSE-2, ale
v beznych aplikaciach nie je ziadny prebornik.
Moj odhad je, ze P4 1800 MHz bude v tomto pripade pomalsie ako
2xP3 1000MHz asi tak o tretinu.

Ak budem brat do uvahy aj spracovanie pravidiel, bude mat
Dual-P3 o dost lepsiu odozvu ako P4.

Extremna varianta je pouzit P4-Xeon v Multi-CPU doske.
Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe