hlasova synteza

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Srpen 14 04:00:48 CEST 2001

On Mon, 13 Aug 2001, Pavel Arnost wrote:

> Dobry den!
>
> mate nekdo zkusenosti se syntezou hlasu? zkousel jsem rozbehat ViaVoice od
> IBM, ale nepodarilo se mi to...nevite jak je to s podporou cestiny?

;-(
me po zadani slova synteza ve vyhledavani v archivu konference vyjela
pekna spousta stranek, pouzivate nejaky tajuplny browser, ktery vam je
skryl?
abych nebyl tak protivny, tak zkuste hledat taky slova festival, tts,
brailsoft a podobne.

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487