antivirus

Jan Vitek vitek na zoner.com
Úterý Srpen 14 09:29:36 CEST 2001

Zdravim

podle toho, co jsem o KAV zjistil, jsou dve moznosti

za tech 26000 na rok dostanete beziciho demona, ktery testuje veskerou postu
na pritomnost viru
levnejsi moznost je koupit 2 licence (to je minimum) na workstation a
poustet antivirak pomoci amavisu na kazdy dosly mail zvlast. nevyhoda je, ze
je to pomerne narocne na system.

pokud zaslete mail do aec, zaslou vam zdarma 30denni testovaci verzi.

-- Jan Vitek

Pratele, potrebuju antivirus pro postfix na Mandrake 7.2 nebo 8.0 DO FIRMY.

Dival jsem se po nejakym antiviru pro komercni pouziti, nasel jsem snad
jen F-PROT pro linux a KAV (neco jako Business Optimal ci co). Rozhodnul
jsem se
pro KAV, ale cena mi prisla vysoka: za licenci chteji asi 26000.
(www.aec.cz)

Tusim, ze tu nekdo rikal, ze to maji koupene asi za 4000,-.

Ktery antivirus do firmy byste koupili? A kde? A jak je to s tema cenama???

Ales