OT: chveni obrazu

brz na centrum.cz brz na centrum.cz
Úterý Srpen 14 09:45:17 CEST 2001

Dobry den,
prosim, rad bych se pozeptal zde, v kolegiu znalcu, zdali nekdo
nema zkusenost ci radu jak odstranit chveni (ne blikani) obrazu
na monitoru. Je to 21" Microscan ADI a chveje se na nem obraz pri
jakemkoli OS, GUI, i na linux terminalu.
Domnivam se, ze to bude zpusobeno kolisanim napeti v siti,
bohuzel jedine reseni ktere znam je 'vyhlazovac' napeti z oblasti
HiFi Accuphase (bohuzel za 60.000,- nebo tak neco). Zmeny
rozliseni, obn. frekvence, atp nepomohly, obraz se chveje i v
prostem VGA. Z dosahu monitoru jsem odstranil vsechny rusive
elementy (pocitac, telefon, atd), ale krome toho, ze mam
uklizeno, opet zadny vysledek. V archivu jsem nalezl asi jen
"Chrceni v TVIEW 99 (Linuxove noviny - brezen/duben)", ale snad
vsechny konektory sedi, takze zase nic.

Drive se obraz netrepal, prestehovali jsme se vsak a tim zacaly
problemy: nejen ze me boli  oci, ale i hlava a rad bych s tim
neco udelal (dokonce i investoval, byt je to firemni zalezitost).
Dekuji mnohokrat za jakykoli podnet

JiriB*

-----
Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz