chveni obrazu

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Srpen 14 09:53:41 CEST 2001

> Dobry den,
> prosim, rad bych se pozeptal zde, v kolegiu znalcu, zdali nekdo
> nema zkusenost ci radu jak odstranit chveni (ne blikani) obrazu
> na monitoru. Je to 21" Microscan ADI a chveje se na nem obraz pri
> jakemkoli OS, GUI, i na linux terminalu.
> Domnivam se, ze to bude zpusobeno kolisanim napeti v siti,
> bohuzel jedine reseni ktere znam je 'vyhlazovac' napeti z oblasti
> HiFi Accuphase (bohuzel za 60.000,- nebo tak neco). Zmeny
> rozliseni, obn. frekvence, atp nepomohly, obraz se chveje i v
> prostem VGA. Z dosahu monitoru jsem odstranil vsechny rusive
> [...]
Zkusim si tipnout: mohlo by jit o rozdilne zemni potencialy. Overte si co
kam a do jake zasuvky (sitove) mate pripojene. Cili zda PC, monitor a
periferie napajite ze stejneho mista.

Podobnou vec jsem totiz vypozoroval u sebe v praci, kdy jsem mel PC a
monitor pripojeny do k tomu urcenemu rozvodu 220 V, ale plotr jsem pro
nedostatek volne zasuvky pripojil do bezneho rozvodu.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz