OT: chveni obrazu

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Úterý Srpen 14 10:56:16 CEST 2001

> No ja nevim co pouzivate za monitory, ale ty nase nejevi par
> desitek minut
> po vypnuti temer zadne znamky zivota. A to nejsou vsechny
> nejake smejdy,
> mame i par 19". A cistim je pravidelne a jeste nikdy mi nic
> neprovedly.

nabity kondenzator obvykle nejevi znamky zivota, stejne jako leva zdirka v
zasuvce - presto doporucuji nesahat

> Krome toho, kdyz reknu "peclive odstranit prach", tak to znamena
> vysokotlakym vzduchem, tedy abych tak rekl bezdotekovou technologii.

bezdotykova technologie je u vysokeho napeti pekna blbost. jiskru z VN trafa
vytahnete na 1cm i vice, obrazovka nemlich to same (a to je tam jen par
kilovoltu). zeptejte se dana ohnesorga na docenta V.K., ktery to koupil z
uzemeneho (lec nabiteho) motoru asi tak na 50 cm. krome omraceni, diry v
prstu a diry v bote mu nastesti nic nebylo

rikam, neznate-li to, ne*erte se do toho, je li vam zivot mily

MP