antivirus

Honza Petrous hop na unibase.cz
Úterý Srpen 14 11:10:45 CEST 2001

On Tue, Aug 14, 2001 at 09:14:10AM +0200, Ales Krajnik wrote:

> Pratele, potrebuju antivirus pro postfix na Mandrake 7.2 nebo 8.0 DO FIRMY.
>
> Dival jsem se po nejakym antiviru pro komercni pouziti, nasel jsem snad
> jen F-PROT pro linux a KAV (neco jako Business Optimal ci co). Rozhodnul jsem se
> pro KAV, ale cena mi prisla vysoka: za licenci chteji asi 26000. (www.aec.cz)
>
> Tusim, ze tu nekdo rikal, ze to maji koupene asi za 4000,-.
>
> Ktery antivirus do firmy byste koupili? A kde? A jak je to s tema cenama???

Vzhledem k nakaze Sircam jsem byl nucen taky nejaky antivirus instalovat.
A nasel jsem velice krasny KOMERCNI produkt z Rumunska jmenem RAV antivirus.

Po instalaci a otestovani jsem nasemu vedeni doporucil ho zakoupit.
Abych nenarusil nejake pravidlo konference, odkazuji vsechny na http://www.rav.ro/ ,
kde najdete i ceny a taky 60-denni plne fukcni "demo".

Prozradim pouze, ze se licencuji domeny a ne mailboxy, takze jde o velice
vyhodnou cenovou politiku.

Linux je podporovanou platformu a existuji specialni verze pro nejznamejsi
mailservery jako sendmail, qmail, postfix ...

Samozrejme existuji i nejake "musky" (napr. neexistence moznosti aktualizace
virove databaze s pomoci proxy), ale produkt vypada velice slibne.

/Honza