OT: chveni obrazu

Úterý Srpen 14 11:29:30 CEST 2001

> bezdotykova technologie je u vysokeho napeti pekna blbost. jiskru z VN trafa
> vytahnete na 1cm i vice, obrazovka nemlich to same (a to je tam jen par

	Zive si vzpominam na cca 30(?) let stary televizor a pravidelne vymeny
'lampicek':-) u VN trafa, ktere pravidelne odchazely a obraz se zacal
'rolovat' (byl na to takovy cudlik vzadu na doladeni a kdyz uz nepomohl
sla se vymenit elektronka)... parkrat mi tatinek ukazoval jak vypada el.
oblouk, resp. vyboj - samozrejme pres adekvatni sroubovak (na cca 1-4 cm
to bez problemu fungovalo)... od te doby jsem vedel, kam nesmim sve
prstiky __nikdy__ strkat...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno