OT: chveni obrazu

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Úterý Srpen 14 12:27:15 CEST 2001

No jeste uhnu.
Nevim jak vas, ale ve mne pohled na obrazovku smutne lezici na skladce
vyvolava chut uchopit cihlu ...
Samozrejmne cil je treba umistit na vhodne, nejlepe lehce vyvysene misto.
Ovsem staci obrazovku uchopit nevhodne za VN "konektor" (na vrchu obrazovky,
mala prohluben s kovovym krouzkem) a jdete k zemi. A ze tam ta obrazovka
nejaky den lezela...

MP