editor TED a tisk

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Srpen 14 12:33:29 CEST 2001

Dobre poledne vespol.

Zkompiloval jsem si vcera ze zrojaku editor TED verze 2.10.1 z duvodu, kdysi
zde popisovanych. Tim mam na mysli, ze binarky ktere jsou k dipozici na
ftp://ftp.nluug.nl/pub/editors/ted/ neumeji pracovat se vstupem ceskych
znaku klavesnice.
Pouzil jsem volby ./configure --with-GTK, nasledna kompilace pak probehla v
poradku a ve spustenem editoru lze bez problemu psat ceske znaky. Nicmene
zklamani se dostavilo v okamziku kliknuti na volbu Tisk v menu, kdy se TED
okamzite odporoucel (spadnul).

Nesetkal se nekdo s timto problemem?

dekuji
Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz