chveni obrazu

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Úterý Srpen 14 13:01:35 CEST 2001

Zdravim,

> zkusil jsem promptne vymenit kabel mezi pc a monitorem a chtel
> jsem (cca 2min) volat slava, lec po onech 2min opet vse pro
> starem chveni. Takze Odpraseni zkusim odpoledne.
> UPS bohuzel k dispozici nemam, ale (doufam ze to nevyvola
> prilisne vybuchy smichu) ze zoufalstvi asi pujdu koupit alobal a
> polepim zed za monitorem, atp.

a zkousel jste ten monitor v jine lokalite ?  To aby jste mel jistotu, ze to
neni monitor "na odchodu"....

A ten alobal zkuste spise "aplikovat" na privodni signalovy kabel. Kryt
monitoru byva zevnitr pokoven a uzemen, takze ja osobne bych spise videl
problem v tom privodu. Nekdy byva i na privodu ferritovy krouzek, ktery by
mel odstarnit ruseni.....

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin