isdn - automaticke vytaceni

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Srpen 14 14:31:28 CEST 2001

Presne tohle mi to delalo, po odpojeni mi to zhodilo defaultroute.

reseni je na linux.melzer.cz v sekci ISDN,
jinak kratce, nepouzit defaultroute, ale rucne manipulovat s tabulkou:

 Takže část scriptu /etc/ppp/ip-up.localbude následující:

/sbin/route del default       #tímto zlikviduji minulou default route
/sbin/route add default gw $5 dev ippp0   #timto nastavim nouvou default
route s vzdalenou adresou v proměnné $5

po najeti starovacich scriptu spustim jeste isdnctrl dial ippp0
cimz zajistim vytoceni na net a zaroven vytvoreni defaultroute

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners