Routovani: "kradeni" packetu z ethernetu?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Srpen 14 14:27:28 CEST 2001

Dobry den!

Mame tu takovy problemo:
Je sit a na ni nekolik (zretezenych routeru). Sit je pripojena do internetu
pres ethernet (teda pres FWA, ktere nejak jede pres ATM, ale na konci z
krabice leze ethernet). Sit ma jisty pocet _verejnych_ adres, ktere je
potreba routovat pres uvedene routery, bohuzel
provider zene vsechny packety na ethernet (primo) a neni s nim rec.
(Tvrdi, ze chyba je na nasi strane apodobne veci.)

Takze ted zbyva asi jedina moznost: premluvit router,
aby "kradl" packety z etherntu urcene pro vnitrni sit (s verejnymi
ip adresami) a forwadoval je na vnitrni rozhrani.

Moje otazky: 1) delal nekdo neco podobneho? Je nejaky jednoduchy zpusob,
jak toho dosahnout?

2) Zkousel jsem si hrat s iproute2, bohuzel jsem nejak neuspel. (Problem byl,
jak nastavit
ip adresu pro vnejsi rozhrani (aby si router techto packet vsiml),
kdyz uz byla nastavena na vnitrim rozhrani.
Muzete me nekdo potvrdit, ze tudy cesta nevede, nebo delam neco spatne?

3) Nasel jsem , ze v jadre 2.4.3 jemoznost zakompilovat
do jadra "Frame Diverter"? MAte s tim nekdo nejake zkusenosti?
Myslite, ze by se to dalo pouzit?

Diky za kazdyou radu!

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/