chveni obrazu

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Srpen 14 15:25:26 CEST 2001

| Odesílatel: brz na centrum.cz
| Domnivam se, ze to bude zpusobeno kolisanim napeti v siti,

Je to pravidelne v nejakem rytmu, ci nepravidelne trhani?

| bohuzel jedine reseni ktere znam je 'vyhlazovac' napeti z oblasti
| HiFi Accuphase (bohuzel za 60.000,- nebo tak neco). Zmeny

To nepomuze, pokud zmeny napeti nejsou prilis skokove, impulsni zdroj to
zvladne uhlidat. Jen velmi skokove zmeny (pokud jste na dedine a mate tam
nekolik fabrik, vite o cem mluvim) zpusobuji litani vystupniho napeti
impulsniho zdroje a tim i _nepravidelnych_ zmen velikosti obrazu.

| rozliseni, obn. frekvence, atp nepomohly, obraz se chveje i v
| prostem VGA. Z dosahu monitoru jsem odstranil vsechny rusive
| elementy (pocitac, telefon, atd), ale krome toho, ze mam

A odstranil jste i ten silovy rozvod co vam vede za zdi?

| Drive se obraz netrepal, prestehovali jsme se vsak a tim zacaly

Fajn, monitorem to tedy neni... (ikdyz... muze byt jeho mene stabilnim
zdrojem)

| neco udelal (dokonce i investoval, byt je to firemni zalezitost).

To bych nedelal, ja bych pokud by nedoslo k naprave nepracoval nebo dal
vypoved. Sef, ktery si nevazi pracovni pohody svych zamestancu stoji za
ho*no.

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04