chybejici knihovna

Petr.Marek na cuzk.cz Petr.Marek na cuzk.cz
Úterý Srpen 14 16:51:26 CEST 2001

Zdravim vsechny!

Uz docela dlouho se snazim nainstalovat pod RH7.1 closed source SW pro
RH6.2. (Networker client).
Je to RPM-ko a stale mi krici, ze nema knihovnu libncurses.so.4, ale ja uz
nevim proc. Projel jsem konferenci, nainstaloval vsechny compat*rpm:
compat-libs-6.2-3
compat-egcs-c++-6.2-1.1.2.14
compat-libstdc++-6.2-2.9.0.14
compat-egcs-6.2-1.1.2.14
compat-egcs-g77-6.2-1.1.2.14
compat-glibc-6.2-2.1.3.2
compat-egcs-objc-6.2-1.1.2.14,

do /etc/ld.so.conf jsem doplnil cestu ke knihovne
(/usr/i386-glibc21-linux/lib), spustil ldconfig a stale to same.

Pro jistotu prikladam vypis:
[root na meresjev LGTOclnt]# ldconfig -v |grep libncurses
        libncurses.so.5 -> libncurses.so.5.2
        libncurses.so.4 -> libncurses.so.4.0

[root na meresjev LGTOclnt]# rpm -Uvh lgtoclnt-6.1-1.i386.rpm
error: failed dependencies:
        libncurses.so.4 is needed by lgtoclnt-6.1-1

Poradite mi nekdo? Pokud jsem prehledl nejakou zakladni vec a ptam se na
uplnou trivialitu, tak se omlouvam, ale nakopnete mne, prosim.

Diky!

Petr M.