OT: chveni obrazu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Srpen 14 18:43:05 CEST 2001

On Tue, 14 Aug 2001, Petr Lascak wrote:

>   Od toho je tam odpor radu MOhmu :-().

Toto je nesmysl, ano u kondenzátorů někdy bývá odpor pro vybití,i kolem
VN trafa, ale u obrazovky není z důvodu VN - znáte odpor který vydrží
20kV.

Já jsem našel pouze odpory které snesou max 1.2kV na svých vývodech,
normální od 200V do 600V.

>       Petr

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne