numlock

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Srpen 15 06:56:55 CEST 2001

> zapne

> Mohl by byt _nejaky_ priklad - taky bych to rad vyresil a lepe se hleda
> _podobne_ reseni, nez reseni nezname ... Diky
>
> --
> Zdravi
>     mgr Jan Obdrzalek

Najit podobne reseni je velmi dobry napad nez tapat v neznamu. Staci tedy
napr. pomoci
http://groups.google.com na cz.comp.linux polozit vhodny dotaz, treba
numlock
a ejhle co vyjede prikladu. (nenapadne naznacuji, ze tento problem se tu jiz
resil
nescislnekrat, staci se jen podivat........)

Za vsechny uvedu namatkove dva:

1) pomoci vlastniho souboru .Xmodmap v uzivatelskem adresari:
---------------
! definice WIN klaves
keycode 115 = F33
keycode 116 = F34
keycode 117 = F35
! deaktivuje NumLock
key keycode 77 =
! soubor je cten pomoci xmodmap
! predefinovava numerickou klavesnici bez nutnosti stisku NumLock
keycode 63 = asterisk
keycode 79 = 7
keycode 80 = 8
keycode 81 = 9
keycode 82 = minus
keycode 83 = 4
keycode 84 = 5
keycode 85 = 6
keycode 86 = plus
keycode 87 = 1
keycode 88 = 2
keycode 89 = 3
keycode 90 = 0
keycode 91 = period
keycode 108 = Return
keycode 112 = slash
---------------

a pak se postarat aby se uzivatelske nastaveni .Xmodmap nacetlo pri startu
 #!/bin/bash
xmodmap $HOME/.Xmodmap
exec "muj okenni spravce"
---------------
Toto reseni me fungovalo i zapsane do .xinitrc

2) pomoci balicku numlock z distribuce Mandrake:
http://rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=numlock&submit=Search+...

Tohle reseni odzkousene nemam, sam pouzivam vyse popsane.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz