LINUX všeobecně - delší

Petr Kania kania na suse.cz
Středa Srpen 15 08:11:14 CEST 2001

On Wed 15.Aug v 01:37, Jan Nováček wrote:

> Dlouho jsem váhal zda tento mail napíšu,
> vzhledem k chování některých z Vás, o mnoho znalejších Linuxu (viz.
> chování v diskuz...).
Kazdy, kdo si jeste pamatuje sve zacatky s Linuxem Vam rad poradi

> Zatím můj nejlepší objev popisující srozumitelnou formou otázky lidí
> jako jsem já je na serveru
> Suse.cz. Bohužel vše se vztahuje k Suse, takže umístění adresářů ani
> souborů "nesedí"...nehledě na další věci.
U SuSE si muzete stahnout vice nez 2000 stran ceske dokumentace a
vrele Vam doporucuji "SuSE Linux 7.2 - Aplikační manuál (pdf)", pokud
ho jeste nemate stazeny z nasich stranek.

A co treba nejake skoleni (www.eiite.cz)

> 2. Vyplatí se mi sehnat si Suse?
Tak to je otazka do pranice:-))

> 7. Takových dotazů bych měl hodně. Nechci Vás dále zatěžovat délkou
> tohoto mailu a ještě jednou bych chtěl poprosit autory článků
> týkajících se Linuxu, zda by se nemohli věnovat výše uvedené tématice.
Opravdu si myslim, ze nejake skoleni by pro Vas bylo nejvhodnejsi, zvlaste
v pripade, kdy by to hradil zamestnavatel:-)

--
S pozdravem,
Petr Kania